Aktuelt

Ledig stilling

Salgskonsulent med produktansvar innen sy og strikk

Salgskonsulent med produktansvar innen sy og strikk

Stillingstittel: Salgskonsulent med produktansvar Sy & Strikk 
Sted: O.J. Brochs gate 20, 5006 Bergen
Varighet: Fast
Stillingsprosent: 100%
Søknadsfrist: Snarest

Vi søker deg som vil være med å utvikle vårt salgs- og kundeteam, med spesielt fokus på varegruppene sy & strikk

Nå søker vi en ny kollega til vårt salgsteam i Bergen, som vil ha et spesielt fokus på varegruppene sy & strikk. Du vil være med å utvikle denne varegruppen videre både når det gjelder salgs- og kundeoppfølging, varesortiment og dialog med leverandører.

Vi ser etter deg som ser verdien i langsiktig fornøyde kunder, ønsker å jobbe med salg og som har kunnskap og interesse for varene. For oss er det viktig at vi oppfattes som en god samarbeidspartner til våre forhandlere, og dette skal være en rød tråd i alt vi gjør av markedsaktiviteter. Vi har kunder over hele landet og vi ser for oss at du er på reise hver 4-5. uke, i tillegg til å besøke kunder i Bergensområdet.

Som person har du lett for å skape gode relasjoner, er positiv og har god ordenssans. Erfaring fra salg og varehandel vil være en fordel, men det er ikke et krav. Vi har fokus på et hyggelig arbeidsmiljø og ønsker en medarbeider som er utadvendt og gir av seg selv.

Arbeidsoppgaver:
  • Salg mot nye og eksisterende kunder. Våre kunder er utelukkende forhandlere og andre bedrifter som kjøper varer for videresalg
  • Besøke eksisterende og potensielle kunder
    Markedsaktiviteter
  • Oppfølging og utvikling av varesortimentet vi tilbyr innen sy og strikk
  • Kontakt med aktuelle leverandører i utlandet. Inkludert innkjøp
  • Planlegging og deltakelse på aktuelle salgsmesser
  • Annet forefallende kontorarbeid
Ønskede kvalifikasjoner
  • Resultatorientert, serviceinnstilt og nøyaktig
  • Fordel med relevant 3-årig høyere utdannelse eller fagbrev, men ikke et krav
  • Utadvendt og kundefokusert
  • Må kommunisere på flytende norsk, både skriftlig og muntlig, samt god skriftlig og muntlig engelsk
  • Trygg på data og gjerne erfaring med Visma Business, WooCommerce og Office 365
  • Førerkort klasse B
Vi tilbyr:
  • Fine lokaler sentralt på Møhlenpris i Bergen
  • Selvstendig arbeidshverdag
  • 100% stilling med fastlønn
  • Utviklingsmuligheter og mulighet for å påvirke egen hverdag
  • En utfordrende og travel hverdag
  • Stabilt og godt arbeidsmiljø med gode kollegaer i en solid bedrift

Arbeidstiden vil være på dagtid i hverdager, men mulighet for noe overtid og ekstrajobbing i spesielt travle perioder. Hvis dette kan være noe for deg ønsker vi gjerne at du sender inn en søknad og detaljert CV via Finn.no sin portal her

Har du spørsmål om stillingen? Kontakt Alf Christian Falck, Daglig leder, mobil: 957 59 823

Vi vurderer søknader fortløpende.

Om oss

Global Hobby og Kunst AS er en av Norges ledende grossister innenfor kreative produkter. Vi har drevet innen hobby og kreative varer siden 1960-tallet og selger til forhandlere i hele Norge fra vårt hovedkontor på Møhlenpris. Vårt varesortiment består i dag av over 30.000 varelinjer innen kategoriene kunstnermatriell, papirhobby, formingshobby og tilbehør til sy og strikk.

For oss er kvalitet en styrende faktor, fra produktene vi selger til hvordan vi ønsker å støtte våre kunder gjennom service i alle ledd. Vi holder til like utenfor Bergen sentrum på Møhlenpris, og her har vi vårt kontor, lager og showroom. Selskapet har i dag 16 ansatte. Siste årene har vi hatt en årlig vekst på over 20%, og vi ser fortsatt et godt vekstpotensial. Til dette trenger vi din hjelp

Publisert i: